Manifestos Anti-Desgalipedia

De Desgalipedia
Desgaliban.jpg ATENCIÓN: Este artigo foi un vandalismo! creado por algún tipo intelixente creou este carallo
para queixarse dalgunha forma tan áspero coas palabras que ata rimos... Nada máis claro que iso.
Grazas, señor Jonny Scroto. Veña, volva e divírteche.

Os manifestos contra as Desgalipedias foi escritos pola Liga Anti-difamación de Wikipedia, Sociedade Panamericana para loitar contra o Politicamente Incorreto e a Liga Brasileira pelo fim da Gramática e Ortografia da Língua Portuguesa. O manifesto foi unha protesta dos grunges ao mundo contra as verdades que as Desgalipedias intentan en van propagar na sociedade.

O manifesto, por suposto, non tivo relevancia na historia, nin moito menos na historia do mundo.

Cita1.png As pessoas que criaram esse site é tão ridículas quanto ele. vocês sao mais sujos q os grunges q vcs dizem. vcs sao uns merdas homofóbicos e preconceituosos.omundo ñ precisa d pessoas como vcs. critica é facil o dificil é saber ouvir.todos tem suas propias razões.sao vermes como vcs q a musica ñ precisa.grunge ñ é nada do q esses merdas escreveram aqui.grunge é liberdade e repeito q é o q vcs ñ tem.antes kurt cobain do q todos vcs.ser igual a todo mundo ñ quer dizer nada,seja você mesmo e lute por seus sonhos.ninguem é perfeito nem jesus cristo conseguiu agradar a todo mundo.o importante é ser qm você é.faca o q você quiser faser + ñ prejudique ninguem.tem gnt q fuma bebe se droga e mata os outros estupra bate, e ninguém faz nada.agora só porq você é difente se csomporta diferente todo mundo t critica,esse é o mau da humanidade.seja você qm for nunca pare d acreditar em vc. Cita2.png

Amén. Estudiosos aínda se preguntan que tipo de tendencia cultural e filológica é esa que pon punto entre o suxeito e predicado.

Véxase tamén[editar]

Outros vandalismos[editar]